Z wyszukiwarki Google korzysta w przybliżeniu około 97% internautów? Miliony polskich użytkowników codziennie wykorzystują TOP10 wyników wyszukiwania, w celu znalezienia konkretnej informacji, produktu lub usługi, której potrzebują. Udział firmy Google w Internecie powoduje, że pojawianie się Państwa strony na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania jest jedną z najskuteczniejszych i równocześnie najtańszych metod pozyskania klientów.
Jak się zatem znaleźć w TOP10 wyników Google? Odpowiedź brzmi prosto– zlecić usługę pozycjonowania (SEO), za którą ukryty jest skomplikowany i długofalowy proces prac na stronie i poza nią.
Jeżeli więc posiadasz swój serwis internetowy, prowadzisz sklep online, lub dopiero zamierzasz pojawić się w sieci, to pozycjonowanie stron internetowych jest właśnie dla Ciebie.
Pozycjonowanie strony internetowej to zbiór
dużej ilości działań optymalizacyjnych na stronie, czyli tzw. SEO (ang. Search
Engine Optimization – optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki internetowej)
oraz poza nią, ma na celu zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania, efektem
jest wzrost ruchu na stronie co daje szanse na pozyskanie nowych klientów.
Algorytmy Google, które odpowiadają za ocenę
strony internetowej i ustalenie jej obecnej pozycji w wynikach wyszukiwania, w kryteriach
oceniania biorą pod uwagę ponad 200 różnych czynników, które wpływają na
pozycje.
Pozycjonowanie strony www to ciągły proces, w
którym wszystkie czynniki muszą być stale kontrolowane i poprawiane, aby
uzyskać i utrzymać zadawalające pozycje. Proces pozycjonowania wymaga indywidualnej
strategii, analizy i cyklicznych prac
optymalizacyjnych zarówno w samym serwisie, jak i poza nim.
Utrzymanie wysokich pozycji strony wymaga
tyle wysiłku, co ich wypracowanie – aby skutecznie pozycjonować stronę
internetową, a następnie zapewnić stabilne pozycje na wybrane frazy kluczowe,
regularnie śledzimy zmiany algorytmów, działania konkurencji trendy w
Internecie.
Uzyskaj bezpłatną wycenę profesjonalnego pozycjonowania strony www
Wypełnij formularz
Jeśli chcemy zrozumieć czym jest pozycjonowanie stron powinniśmy też wiedzieć czym właściwie jest i jak działa wyszukiwarka Google.
Wyszukiwarka Google to nie zbiór wszystkich stron dostępnych w Internecie a jedynie indeks tych, które firmie Google udało się znaleźć. Gdy wpiszemy zapytanie do wyszukiwarki Google, wyszukiwarka nie przeszukuje całego Internetu, lecz strony w bazie danych firmy Google.
Strony są dodawane do indeksu Google za pomocą programów, które nazywane są w przenośnie robotami. Roboty, zaczynając od kilku stron znalezionych za pomocą umieszczonych na nich odnośników, bez przerwy podążają i indeksują coraz to większą ilość witryn. Obecnie jest ich prawie 2 miliardy. Tak ogromna ilość stron zaindeksowanych przez Google jest obsługiwana przez odpowiednie oprogramowanie, które zwraca użytkownikowi w wynikach wyszukiwania to, czego szuka.
Uzyskaj bezpłatną wycenę profesjonalnego pozycjonowania strony www
Wypełnij formularz
Oprogramowanie firmy Google w niecałą sekundę potrafi przeszukać w swoim indeksie wszystkie strony, gdzie dana fraza występuje a, są ich tysiące. Jak więc Google wybiera z spośród tylu serwisów 10 konkretnych, które wyświetli użytkownikowi na pierwszej stronie? W tym swój udział ma około 200 niezależnych czynników, np.: jak często dane słowo pojawia się na stronie, czy fraza występuje w tytule strony, czy tekst obejmuje odpowiednio dobrane synonimy i kolokacje danej frazy, czy strona jest wartościowa oraz czy nie stosuje niezgodnych z wytycznymi Google sposobów na podniesienie rankingu. Sprawdzana jest również liczba i wartość prowadzonych do danej strony linków.
Wszystkie informacji zbierana są w całość która ustala finalną pozycję strony wyświetlając ją użytkownikowi w tej samej kolejności. Operacje te trwają mniej więcej pół sekundy.
Wyszukiwarka Google poza standardową listą wyników organicznych zwraca również płatne wyniki w formie reklamy. Nie są to losowo wybrane reklamy, ale tematycznie wpisane przez użytkownika frazy. Linki sponsorowane wyświetlają się zazwyczaj nad listą wyników organicznych oraz z prawej jej strony i na dole tuż nad dodatkową listą wyszukiwanych podobnych zapytań.
Strony z kampanii linków sponsorowanych mimo że są ściśle skorelowane z frazami kluczowymi nie mają wpływu na listę wyników organicznych. Dzięki usłudze pozycjonowania Państwa strona internetowa ma szanse bez dodatkowych opłat pojawiać się na wybrane frazy w TOP10.
Użytkownicy przyzwyczajeni są do omijania reklam, dlatego klikalność w linki sponsorowane może być mniejsza, w stosunku co do wyników organicznych. Jednak te wyświetlania Google traktuje równie poważnie, jak wyniki organiczne.
System reklamy Google AdWords dzięki opłacie wpłacanej z góry pozwala wyświetlać w swoich reklamach stronę przy wyszukiwaniu konkretnych fraz kluczowych, którymi jesteśmy zainteresowania. Google pobiera za każde kliknięcie w taki link odpowiednią kwotę zgodnie z wcześniej przyjętymi stawkami. To zdecydowanie droższa forma reklamy niż pozycjonowanie jednak jest zalecana np. gdy:
- chcemy pojawić się w Google na wybrane frazy bez okresu oczekiwania na efekt,
- oczekujemy zwiększenia ruch na stronie przy procesie pozycjonowania,
- wspomagamy ruch na stronie na najbardziej konkurencyjne wyrażenia,
- chcemy sprawdzić konwersje danego słowa kluczowego na naszej stronie,
Połączenie reklamy w Google AdWords wraz z usługą pozycjonowania stanowi idealne rozwiązanie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność w Internecie.
Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności widoczność Państwa witryny na wysokich pozycjach to gwarancja zwiększonego ruchu na stronie. Kiedy pozycjonujemy konkurencyjne wyrażenia, Państwa strona może samoczynnie pojawiać się szybciej na frazy których umowa nie obowiązuje co powoduje zwiększony ruch na stronie. Wzrost ruchu jest oparty na słowach kluczowych, na które sukcesywnie uzyskiwane były pozycje w Top 10.
Podczas wyceny usługi pozycjonowania bierzemy również pod uwagę budżet, jaki zaplanowałeś przeznaczyć na promocję serwisu. Nasz doradca przedstawia kilka opcji cenowych, chcąc dostosować wycenę do Twoich oczekiwań.
Pozycjonowanie organiczne dla każdej witryny wyceniane jest indywidualnie przez naszych ekspertów. Cena uzależniona jest od konkurencyjności branży w której działa Państwa firma.
Wybranych fraz kluczowych o wielu innych czynników które mogą wpływać na późniejsze zdobycie wysokich pozycji. Po przystąpieniu do wyceny pozycjonowania kluczowy jest dla nas również budżet jaki wyznaczyliście Państwo na tą usługę. Nasi pracownicy przygotowują trzy opcje cenowe które są dostosowane do Państwa oczekiwań.
Uzyskaj bezpłatną wycenę profesjonalnego pozycjonowania strony www
Wypełnij formularz